Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  Til forsiden  

 

 Privat ladenettverk i Norge?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
daghb




Antall Innlegg : 15
Join date : 15.09.2009

Privat ladenettverk i Norge? Empty
PosteTema: Privat ladenettverk i Norge?   Privat ladenettverk i Norge? EmptyFre Okt 23, 2009 11:11 am

Se denne diskusjonen på Norstart: http://norstart.ning.com/forum/topics/tilgjengeliggjoere-ladepunkter

Hva med å ta med private lademuligheter i kartet - eller lage et eget kart eller "layer" for dette på ladestasjoner.no?
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 44
Join date : 10.09.2009

Privat ladenettverk i Norge? Empty
PosteTema: Re: Privat ladenettverk i Norge?   Privat ladenettverk i Norge? EmptyFre Okt 23, 2009 12:10 pm

Det er utvilsomt en god ide! Vil i såfall lage det som en egen kategori tror jeg. La meg tenke litt på hvordan det kan gjøres så kommer jeg tilbake.
Bjarne
Til Toppen Go down
https://ladestasjoner.norwegianforum.net
daghb




Antall Innlegg : 15
Join date : 15.09.2009

Privat ladenettverk i Norge? Empty
PosteTema: Re: Privat ladenettverk i Norge?   Privat ladenettverk i Norge? EmptyFre Okt 23, 2009 1:15 pm

Supert. Takk for svar!
Til Toppen Go down
Kristian og Elvis




Antall Innlegg : 2
Join date : 17.11.2009

Privat ladenettverk i Norge? Empty
PosteTema: private ladestasjoner   Privat ladenettverk i Norge? EmptyTir Nov 17, 2009 11:09 pm

Det er mange ladestasjoner som er private eller bare for ansatte og besøkende. Men det kan være avgjørende for dem som er ansatt der og så blir klar over at - hei, det er jo 15 reserverte ladeplasser for elbiler her jo! Kanskje jeg skal kjøpe elbil? Spare 25 minutter i kø hver vei og stå under tak.

Og om man skal besøke en bedrift er det greit å kunne sjekke om det er ladeplass der.

Jeg tenkte på elbil seriøst da jeg så 8 reserverte plasser for elbil og resten av parkeringen var sprengt.

Kristian :-)
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 44
Join date : 10.09.2009

Privat ladenettverk i Norge? Empty
PosteTema: Re: Privat ladenettverk i Norge?   Privat ladenettverk i Norge? EmptyOns Nov 18, 2009 2:13 pm

Hei Kristian !
Enig, jeg selv jobber til daglig i NRK hvor vi har 11 plasser til elbil og besøkende. Helt klart en avgjørende faktor i forhold til å velge elbil.

Registrer endel arbeidsplasser med ladestasjoner, men velger i første omgang å registere de som også er åpen for besøkende og dermed også tilgjenglig for flere.

Kan vurdere å registere andre som kun er reservert for ansatte på lik linje med tanken om å registere private hjem hvor en kan få låne lading. Akkurat nå er har jeg litt nok med å registrer de som er offentlig tilgjenglig:)
Til Toppen Go down
https://ladestasjoner.norwegianforum.net
Sponsored content





Privat ladenettverk i Norge? Empty
PosteTema: Re: Privat ladenettverk i Norge?   Privat ladenettverk i Norge? Empty

Til Toppen Go down
 
Privat ladenettverk i Norge?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Tips og tilbakemeldinger om Ladestasjoner.no-
Gå Til: