Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  Til forsiden  

 

 Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ken




Antall Innlegg : 2
Join date : 23.09.2009
Age : 70
Bosted : Kristiansand, Norway

Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter Empty
PosteTema: Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter   Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter EmptyOns Sep 23, 2009 10:17 pm

Transnova er den offentlige organen opprettet for å håndtere tilskuddsordning.

Alle kan søke opptil kr30,000 for etablering av punkter.
Punkter må installeres av godkjent installatør, ha strømmåler, være låsbare, gi minst 16A, må være oppmerket som reservert for elektriske motorvogn og må være i minst to år.

Se www.transnova.no for mer info. Nedlastbare søknadsskjema.
Til Toppen Go down
Kristian og Elvis




Antall Innlegg : 2
Join date : 17.11.2009

Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter Empty
PosteTema: Re: Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter   Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter EmptyTir Nov 17, 2009 11:15 pm

Ken skrev:
Transnova er den offentlige organen opprettet for å håndtere tilskuddsordning.

Alle kan søke opptil kr30,000 for etablering av punkter.
Punkter må installeres av godkjent installatør, ha strømmåler, være låsbare, gi minst 16A, må være oppmerket som reservert for elektriske motorvogn og må være i minst to år.

Se www.transnova.no for mer info. Nedlastbare søknadsskjema.

Jeg har tatt telefonen fatt og ringt en hel haug i Bergen. GC Rieber eiendom har søkt og fått mange nye ladeplasser allerede (gi meg en high-five) Skal prøve å få en sak i avisen om dette. Det viser seg visst at trønderne har fått levert flere søknader enn bergenserne. Bra du tar opp dette Ken.

Har noen google wave? Jeg har invitert ladeplasser.no til en wave hvor jeg foreslår steder å kontakte om å søke om midler. Si ifra så inviterer jeg dere også i waven :-)

La oss ta en dugnad på å tipse folk om søkemuligheten. Hvordan kan vi få dette kjent og få ansvarlige for parkeingsplasser til å søke?

Vennlig hilsen Kristian
Til Toppen Go down
 
Transnova- tilskuddsording for etablering av ladepunkter
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Tips og tilbakemeldinger om Ladestasjoner.no-
Gå Til: