Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  Til forsiden  

 

 Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Tom Roy & El Rayo




Antall Innlegg : 7
Join date : 14.06.2010
Age : 70
Bosted : Oslo

Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... Empty
PosteTema: Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...   Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... EmptyMan Jun 14, 2010 9:43 pm

... som jeg er veldig fornøyd med.

Skal se om jeg finner bruksanvisningen og om jer får til å legge inn nye PointOfInterest på den. Lykkes det legger ut info.
Til Toppen Go down
Tom Roy & El Rayo




Antall Innlegg : 7
Join date : 14.06.2010
Age : 70
Bosted : Oslo

Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... Empty
PosteTema: Re: Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...   Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... EmptyTir Jun 15, 2010 1:56 am

Første forsøk mislykket, men jeg begynner å få en viss forståelse av hvordan dette skal fungere (funksjonen er mye lik oppsettet i Flight Simulator X).

"Ladestasjoner.bmp" er bare ikonet, som kommer opp på skjermen på de angitte koordinatene. Har ikke funnet ut i hvilken mappe ikonene ligger i Medion GPS enda.

"Ladestasjoner.xxx" (forskjellige formater til forskjellige fabrikater GPS) ligger i en annen mappe. Denne fila inneholder info om koordinatene der ladeplassene ligger.

Nå er det på tide å sove på problemet til i morgen.
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 44
Join date : 10.09.2009

Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... Empty
PosteTema: Re: Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...   Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... EmptyTor Jun 17, 2010 9:36 am

Si ifra om det er noen annen filformat du trenger for å få det til. Den skal lese CSV-fila, men fint om du holder meg oppdatert!
Til Toppen Go down
https://ladestasjoner.norwegianforum.net
Tom Roy & El Rayo




Antall Innlegg : 7
Join date : 14.06.2010
Age : 70
Bosted : Oslo

Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... Empty
PosteTema: Re: Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...   Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... EmptyTor Jun 17, 2010 10:11 am

Det er ingen info i bruksanvisningen om hvilke formater den godtar og jeg kan heller ikke se noen filer direkte i utforskeren, alt er gjemt i .dll-filer ser det ut til. Det følger med et program, WindowsCE, som skal konvertere til et filformat Medion bruker. Prøvde først .xls, men det funker ikke. 3 forsøk til....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... Empty
PosteTema: Re: Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...   Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS... Empty

Til Toppen Go down
 
Har 5 år gammel Medion MDPNA200 GPS...
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: GPS og mobiltelefon-
Gå Til: